Too many companies have been diving first and then trying to sort out the issues later but I believe this could severely handicap a company's success. Too often, we don't get a second chance to implement a social media strategy. There's a growing graveyard of abandoned social media projects, including corporate blogs, started by companies with talented employees and great intentions.
Kuva wakangwarira kugadzira hwaro hwakakura kunotendera kambani kubatsirwa zvakanyanya kana ichiita matekinoroji enhau kuchengetedza mari, kukura mari uye kugadzirisa kutaurirana nevashandi, vatengi uye tarisiro.
- chikwiriro – It's not enough to use what everyone else is using when it comes to your company. Every platform should be reviewed for security, privacy, backups, maintenance, optimization, integration support as well as understanding the resources needed to implement and maintain the platform(s).
- Transparency – it's important for companies to recognize that this is not a brochure site, nor is it a place for spamming. Employees, prospects and clients want you to utilize social media because they want to know YOU and fully understand how a relationship with you will benefit them.
- Consistency – You must fulfill people's expectations for content and periodicity. Social media is not a sprint, it's a marathon that often requires a lot of resources to engage the audiences early on.
- chido - Kubudirira kwako kunozotarisana nekutsvaga zviwanikwa zvevanhu vanoda masvikiro. Kugadzira vasingagone vashandi kuita uye kushandisa zvemagariro midhiya zvinobva zvangorira manyepo uye pakupedzisira zvinoguma nekundikana.
- Kubatanidzwa – A social medium's power is in the numbers. Commenting and networking drives traffic and rank in social media. You must promote and reward participation… especially in the early days of growth.
- tichimhanya – Along with consistency, it's important to recognize that social media isn't something you batidza. Kukura uye kubudirira zvinoda wakadzikama, usingaregi, uye kuenderera nesimba.
- Komiti – Diversity in implementations will result in better results since different employees are attracted (and often distracted) by different tools. It's essential that a team share strategies and goals to provide direction.
- Kurongeka - Zvirongwa zvekudyidzana zvinotangwa mudiro zvinokura zvishoma uye zvinowanzokundikana. Kubatana kwepanyama pakati pemasvikiro, otomatiki yezviri mukati, uye kubatana pakati pemadhipatimendi ndizvo zvinofanirwa kukurumidza kukurumidza chirongwa chako. Simudzira zvirongwa zvako zvemagariro pane yako saiti uye neemail. Pushira zvirimo pakati peimwe neimwe kuyambuka-pollinra traffic zvakanaka.
- Monitoring Kuisa chenjedzo uye kuongorora analytics inobvumidza timu yako kutora matanho zvinoenderana nezvakawanikwa.
- zvinangwa – Companies tend to dive into social media without thinking about what they are actually looking to achieve or how they're going to measure success. How chido iwe kuyera kubudirira nehurongwa hwako hwemagariro evanhu? Vashoma vatengi vanoita mafoni? More vatengi? Kuvandudza mashandiro evashandi? Funga usati wasvetuka!
Imwe yeanalogies andinoda kupa iyo kambani kutarisa kune iyo Burj Dubai. Parizvino pamamita mazana masere pakureba, iyo Burj Dubai ichave iri skyscraper yakakura kwazvo pasirese. Panguva ino, hapana anoziva kuti chivakwa chichava chakareba sei… varidzi vanoramba vachiwedzera kukwirwa kwakarongwa.
Chinokosha chekukwanisa kukwira kumusoro ndiyo hwaro husina kusimba uhwo chivakwa chakavakirwa pariri. Iyo Burj Dubai hwaro ine 192 mirwi inokwira pamusoro pe50 metres muvhu, inofukidza 8,000 mativi emamita, uye inosanganisira anopfuura 110,000 matani ekongiri!
Effectively planning and building your company's social media strategy will ensure that it's built on a foundation that will help social media program grow well beyond everyone's expectations. Come up short and your company chido kutadza njodzi - chimwe chinhu chakajairika.